Twórca strony Lechia-Gdansk.pl
Panel użytkownika
Następny mecz

Następny mecz:

  • Miedź Legnica vs. Lechia Gdańsk
  • 17.12.2018; 18:00
  • Ekstraklasa (19)
Sonda
Jakim wynikiem zakończy się mecz Lechii z Legią ?
wygraną Legii
wygraną Lechii
remisem
Piłkarz miesiąca
Piłkarz listopada
  • Zawodnik
    Lukas Haraslin
    18 głosów (64,29%)
Piłkarz Grudnia
Piłkarz meczu
Piłkarz meczu z Cracovią
  • Zawodnik
    Lukas Haraslin
    Ocena: 10
Następne mecze
Mecz Data
Tabela
Klub M P
1. Lechia Gdańsk 18 38
2. Legia Warszawa 19 36
3. Jagiellonia Białystok 19 32
4. Lech Poznań 19 30
5. Piast Gliwice 19 30
6. Korona Kielce 19 30
7. Wisła Kraków 19 29
8. Pogoń Szczecin 19 28
9. Arka Gdynia 19 24
10. Zagłębie Lubin 19 24
11. Cracovia 19 24
12. Wisła Płock 19 19
13. Miedź Legnica 18 19
14. Śląsk Wrocław 19 18
15. Górnik Zabrze 19 17
16. Zagłębie Sosnowiec 19 12
Urodziny
  • Zawodnik
    Steven Vitoria
    11.01.1987
    Lechia Gdańsk
  • Zawodnik
    Michał Nalepa
    22.01.1993
    Lechia Gdańsk
Kontuzje
Ostatnie video
Shoutbox (Archiwum)
  • Paweł; 15 dni temu

    hej, hej, hej BKS

  • Gość; 10 miesięcy temu

    Przemysław Macierzyński

  • Gość; 10 miesięcy temu

    www.SURFIK.net
    - reklama stron www
    - zarabiaj przez internet

  • Gość; 1 rok temu

    Podobała mi się Lechia w meczu z Legią. Nareszcie gra do przodu.

  • Gość; 1 rok temu

    http://www.StylKibica.net

  • Gość; 1 rok temu

    Arka gdynia kurwa świnia

  • Gość; 1 rok temu

    Jestem z redy jestem lechistą

  • Gość; 1 rok temu

    Powodzenia w meczu z Legia dokopcie im i zagrajcie w pucharach europejskich zasługujecie na to . Pozdro z Gliwic trzymam za was kciuki ;)

  • Gość; 1 rok temu

    BKS

  • Gość; 2 lata temu

    Nananana lechia!!!!

Relacja
Brak relacji
Buttony
Benfica Lizbona FC Barcelona Villarreal CF SSC Napoli FC Porto Piast Gliwice Piłkarski Świat FC Parma Primeradivision Premiership Malaga CF Mecze Online Sporticos.com WBA Poland Sporting Lizbona Bolton Wanderers Lechia Historia VfL Wolfsburg StylKibica.net
Newsy
Statystyki strony
  • Newsów: 791
  • Użytkowników: 209
  • Ostatni użytkownik: leilei3915
  • Istnieje od: 0 dni
  • Gości online (anonimowych użytkowników): 112 (0)
  • Użytkownicy online (0):

Newsletter
Wyszukiwarka
Bramki
Transfery
Ostatnie pliki
Typer
Poz. Użytkownik Pkt
1 Agnieszka 0
2 Leos 0
3 Wiktor 0
4 Filipe 0
5 damian2323 0

Adam Chrzanowski na dłużej z Lechią

Napisane 08.08.2017; 18:10 przez Agnieszka
Źródło: n\a
Karma: +2 ( [+] / [-] )

Adam Chrzanowski przedłużył kontrakt z Lechią Gdańsk. Nowa umowa obrońcy Biało-Zielonych będzie obowiązywać do 30 czerwca 2020 roku.

Adam Chrzanowski do Lechii trafił w 2015 roku, przechodząc do gdańskiej drużyny ze Znicza Pruszków. W sezonie 2015/2016 zadebiutował w Biało-Zielonych barwach w Lotto Ekstraklasie, w spotkaniu przeciwko poznańskiemu Lechowi. Poprzedni sezon Chrzanowski spędził na wypożyczeniu we włoskiej Fiorentinie. W klubie z Florencji występował w młodzieżowej drużynie, grającej w lidze Primavera. W sumie w zespole U-19 Fiorentiny zagrał w 18 ligowych spotkaniach.

 

- Cieszę się z zaufania, jakim obdarzyli mnie zarząd klubu oraz trenerzy, przedłużając ze mną kontrakt [dotychczasowa umowa Chrzanowskiego wygasała 30 czerwca 2018 roku]. Z moim zdrowiem jest coraz lepiej, dlatego liczę, że wkrótce będę mógł wznowić treningi z resztą drużyny i powalczyć o kolejne szanse gry w Lotto Ekstraklasie – powiedział Adam Chrzanowski po podpisaniu nowej umowy Lechią.

Tagi:

Komentarze (53)

Gość
Tak zarządają większy procent za trzymanie głowy w piasku.
Filipe
  • Komentarzy: 66
  • Newsów: 0
Dramat - tak to podsumuje. BTW mam pytanie czy decyzyjni w tej sytuacji coś zrobią (oczywiście mam na myśli LP)
Gość
Ciekawe jak to wytłumaczą Wstyd Kurw_a i tyle te wkłady do koszulek nic dla nas nie wygrają dopóki będą mieli dobra atmosferę i zero presji z klubu na wynik w normalnym klubie ktoś by dostał za ten wynik kopa w dupe albo piłkarze albo trener
Gość
Sorki mecz pp
Gość
Kiedy ostatnio mieliśmy w Gdańsku mecz po?
Gość
Wyjebac nowaka razem z klonami, kustykiem i mila
Gość
co to kurwa bylo? Limanowa, Puszcza, Stal Stalowa Wola Bytovia, wy pajace stad pojdziecie w pizdu a nam Gdanszczanom przynosicei wstyd zalosna banda leni nierobow , wypierdalac
Gość
Spójrzcie na górnika i Sandecja. Przegrywali i ambitnie grali do końca.graja dalej.a my wstyd i żenada bez ambicji
Gość
Tyle kontuzji .Nie ma kim grac
Gość
To już nawet nie jest równia pochyła.
Na ławce więcej trenerów, niż zawodników.
Wstyd i dramat. Szkoda zdrowia.
Ja wsiadam. Powodzenia Panowie w lepszych czasach.
Dariusz
Ku..a to już jest skandal,w h.ja nas robią i nic więcej !!!
Gość
Pokazali gdzie jest nasze miejsce. Wstyd .bez ambicji
Gość
Odkladam karnet na polke. Na Nowaka juz nie zajde na stadion.Soryy
Gość
Najważniejsze, że mają dobrą atmosferę.
Gość
D... go boli od siedzenia na lawie. Do tego ma zajady od robienia dobrej atmosfery w szatni
Gość
Mila dostał pęcherza na dupie od siedzenia na ławie.
Gość
Plan jest taki Panowie. Odpuszczamy puchary i atakujemy mistrza!!!!!
Gość
chuj zabral tylko 5 rezerwowych a od czego mila ma kontuzje?
kibol75
dramat
Gość
Nowaka swoja droga ale kopacze nic nie lepsi.Lenistwo i bylejakość.Wyjebac wszystkich!
Gość
To jest kurwa SABOTAZ
Gość
Wyjebac Nowaka
Gość
Tez nie widze chyba Nowak olal Bytovie i bedzie w perdol
Gość
Tak patrzę na skład i nie mogę dopatrzeć się napastnika w meczu z Bytomiu.
Gość
Hehe super odpowiedż dla kapciowego kibica.Najlepiej ogladac w domu i na bieżąco klepać komentarze.A to czy Duda jest pomocnikiem czy bramkarzem to nie istotne.Po prostu jest bez formy i nie łapie sie do kadry meczowej Herthy.
Gość
W Bytowie na stadionie
Gość
Qurwa pytam po raz trzeci, gdzie transmisja ?
Gość
Głupi jesteś ? Pesić to napastnik, który nie strzela goli. Duda to pomocnik, a wartościowych pomocników potrzebujemy teraz jak tlenu.
Gość
Duda jest jest jeszcze słabszy niz Pesić to tak dla scisłości.Wiec jak to nawet prawda to mamy ciag dalszy polityki zarządu.Sprowadzamy szrot żeby sie odbudowali a jak nie to i tak beda zarobieni managerowie i prezes.Aha no i stowarzyszenie bo zdaniem wielu tu piszacych biora kasę od prezia.Więc jest ok.
Gość
Gdzie transmisja ?
Gość
Duda akurat na urlopie stęsknił się za Kuciakiem i przyjechał do Gdańska. Przestań pierdolić kocopoły.
Pesić jest słaby, więc jest w Lechii zbędny.
Gość
Ten Kolar 31 lat pasuje idealnie do naszego domu spokojnej starosci ale pewne Nowak powie ze mlody i perspektywiczny. Mam nadzieje ze jak nas Bytovia wymloci to Nowak leci
Gość
Ochlońcie - Duda na urlopie wpadł odwiedzić Kuciaka i nie ma tu zadnego dna.Pesić przeszedł do Crvenej i na pewno nie w glowie mu jakis klub z Polski.Nie bedzie zadnych spektakularnych wzmocnień...po prostu
Agnieszka
  • Komentarzy: 64
  • Newsów: 614
Nowa grafika zamówiona :)
Gość
Zmińcie te zdjęcia u góry. Chrapek już dawno w Śląsku, Wolski i Krasic można zakładać że też u nas nie pograją.
Gość
Gdzie będzie transmisja TV ?
Gość
Ten Kolar to środkowy pomocnik. Tylko nie wiadomo w jakiej jest formie. Ostatni rok ławka w Turcji. Nie rozegrał nawet jednego meczu. Musiał poziomem znacznie odstawać od innych pomocników. W Czechach coś tam wcześniej grywał, potrafił nawet strzelać gole. Będąc w formie byłby wzmocnieniem. Lechia cierpi grając bez prawdziwej dziesiątki.
Pesić, szkoda pieniędzy, sprawdził się tylko w Mołdawii. We Francji i Włoszech nie istniał.
Duda po kontuzji jest cieniem piłkarza. Umiejętności na pewno posiada.
Brakuje skrzydłowego będącego alternatywą dla Flavio i Peszki. Sławuś już niedługo zacznie kartkować.
rocco
Daniel Kolar blisko Lechi Gdansk
WIELKI GDAŃSK
Aha,jak nie masz kim grać,to dawaj Wiśnię,on Wam jeszcze pokaże jak się gra dla WIELKIEJ LECHII.
WIELKI GDAŃSK
Nowak,jutro tylko ZWYCIĘZTWO!!! AVE LECHIA!
Gość
Pesic w tym sezonie dołączył do Crveny Zvezdy więc raczej nie ale kto wie
Gość
Kwota odstepnego 750 tys euro...jak na polskie realia taki transfer byłby hiciorem.Nie za bardzo wierzę ale zobaczymy.A Duda ma problemy z graniem w Niemczech więc jak zwykle na odbudowanie u nas.
Gość
Niektóre wpisy śmierdzą śledziami z wioski Gdynia.
Gość
Ten Pesic na €1 mln wyceniany na na transfer market!!! No ale do półki nie będzie oficjalnej informacji to nie ma co się podniecać. Trzeba czekać na rozwój wydarzeń. Lepiej późno jak wcale!!!
WIELKI GDAŃSK
Dlaczego finał pucharu Europy odbywa się w jakiejś wiosce Skopije,w jakiejś pipidówie macedońskiej a nie na przykład w WIELKIM GDAŃSKU w NASZEJ PIĘKNEJ POLSCE?
Gość
A kto to jest ten Aleksander Pesic? Dobry?
Gość
Kto mówił że nie ma kasy? Znowu jakąś zazdrosna ryba głowa
Gość
Duda w tej chwili jest cieniem dawnego zawodnika...
Gość
Tak a świstak siedzi i zawija sreberka.Duda odszedł z Legii zeby grać w słabej Lechii.Nie ma kasy to skad takie wzmocnienia?
Gość
Kuciak- wawrzyniak, Augustyn, Vitoria,Stolarski- Matras,Slavczev,Wolski- Peszko, Pesic- Marco

Dodaj komentarz